Tuesday 21 July 2009

::patah tumbuh hilang berganti::



orang kata patah tumbuh hilang berganti..ye ke?
betul la jugak tu tapi yang berganti tu takkan sama dengan yang patah.
mungkin lebih baik or mungkin lebih teruk..huhu..


ape2 pon kita sentiasa mengharapkan pengganti
kpd yang patah tu much better kan??
hargailah apa yang kita ada..slalunye ms ada dgn kita..kita wat tak tau je..
tapi bila dah hilang..baru kita tau betapa pentingnya dia..
tak kira la sesama manusia or benda lain..
pd emon,ida,in n farah..aku appreciate korang sangat2..
thanks sbb sudi jadi kawan aku..sudi dgr problem aku..
sudi tumpangkan aku ngn kenderaan 5 star korang..sudi makan same ngn aku..sudi tdo sebilik ngn aku..sudi jawab soalan2 aku..sudi dengar cerita aku..
n farah thanks sbb sudi tumpangkan umah utk ayu solat..hehe..
walaupon kadang2 aku try nak balas jasa korang kat aku tp aku tau..tak terbalas..huhu..
thanks again guys..
n to anep...thanks for being there when i really need somebody..
i need u because i love u..
emon..ida..in..farah..anep..ayu
BFF

0 comments:

Post a Comment

my life

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails