Wednesday 8 July 2009

holiday :)


salam semua!!!
ni da sem 7...waaaaaaa....tak lme lg aku da nak tgglkan upsi..
hope sem ni akan bg aku kenangan terindah with my beloved friends yang slalu ade ngn aku..
tp skrg dorg takde...dorg da tdo..hehe..
emm..bg aku sem lepasla yg paling mencabar..tak tau la nape tapi at the end aku leh handle ngn bantuan kawan2 n my lovely mum(sharimah bt. ibrahim)..credit to u mama!!!mmmuaaahhhh
aku nak cter pasal aktiviti mse cuti aritu kt cni..
aku rse cuti ni la aku paling banyak bjalan..bukanla jalan kaki tp holiday la..
mse cuti baru start lebih kurang 2 minggu kot..ktorang g holiday kat Langkawi..pakngah aku yang belanje..sape lg eh pegi..kitorg satu family(except abah n along..abah cam biasa la alasan die "abah da tua..tak larat dah nak jalan jauh2..adeila..tepuk dahi je kalo ajak bjalan..huhu..along lak tak dapat join sbb keje)..family pakteh, family makcik n maksu+tok n tokwan.
kire yg pegi sume aritu totally plus minus divide multiply adela dalam 30 org.
pakngah blanja sbb die baru dapat bonus ape tah..kire ktorg disponsor 100% la..chalet,makan minum n tiket..tp kalo shopping tak ingat dunia bayar sndri la..hehe..

ni gamba kat gua kelawar.nak g sini kne naik bot



ni la bot yang ktorg naik nak pusing-pusing pulau..yang korang tgk tu baru 1 bot..ade lg tu..hehe




ni my cousin yg comel..org lain takut2 naik bot die rilek je..siap bleh tongkat dagu lagi




ni couple kot..hehe..kera2 kat cni pantang nampak org bawak beg/plastik.nnt die ingat makanan..terus sambar..huhu

ade lg cter pasal cuti aku.....nntila sambung....nak mengikut jejak langkah kawan2ku yang da tdo..bye


0 comments:

Post a Comment

my life

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails