Thursday 22 October 2009

::sayangku::



slm..post kali ni special for sygku yg menyambut bdaynye arini...
happy bday dear...

meh tgk orangnye






eh2...salah orang...



haaa....ni baru betull...ade lg...





RAHMAH BT RAHMAT
aka
WALIJAH

hihi...penat aku cari gambo ko kat folder aku...last2 decide curi gambo kat blog je la...
hehe..ni kire aku mintak kebenaran tau...


anyway...happy birthday ....
semoga dimurahkan rezeki...diberikan kesihatan yang baik...

tak leh fikir la psl da nak abes sem...mesti nnti rindu kat korang...

emon...ida...in..farah..dya....wa..lily..zeha...waaaaaa..nak nangis dah ni...
takpe la...ape2 pon kite kene lalui proses hidup ni..
tah ape la restoran2 kat tg malim ni letak dalam makanan eyh
sampai wat aku rase dekat sgt ngan korang....


dah2 xmo sedey2..ni entry happy2 utk emon....

emon...walaupon dalam kite2 ni ko antara yang paling lewat kuar dari perut mak ko
tapi bagi aku ko la paling matured..
kirenye kat umah ni ko macam mak2 la..hehe...
anyway suke kwn ngn ko...

ko sabar je melayan minah2 senget mcm aku kat rumah ni...senget????
sape yg senget???hehe..


HAPPY BIRTHDAY TO YOU..
HAPPY BIRTHDAY TO YOU..
HAPPY BIRTHDAY TO EMON..
HAPPY BIRTHDAY TO YOU...




0 comments:

Post a Comment

my life

Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails